Wilfred Mateman

zondag 18 december 2011

Mijn doel is zoveel mogelijk geld in te zamelen voor onderzoek naar de bestijding van kanker. Daarvoor wil ik zes keer naar boven rijden. Op 7 juni 2012 is de grote dag: om 4:30u de start, tot 20:00u kan er gereden worden.
Wil je me helpen bij de inzameling? Dat kan door een donatie te doen via de knop 'steun deze actie' bovenaan deze pagina. Je kunt kiezen voor een totaalbedrag, of als je me wilt aansporen ook die 6e keer nog te rijden, een bedrag per beklimming. Andere creatieve ideeën zijn uiteraard ook van harte welkom!
Tussen nu 7 juni ga ik trainen om voorbereid aan de start te komen. Via mijn blog kun je mijn inspanningen en trainingen volgen. Tot eind februari zullen die nog voornamelijk bestaan uit hardlopen en fitness; daarna wil ik het fietsen weer oppakken. 

Alvast bedankt voor de ondersteuning en alle bijdragen worden op prijs gesteld!

0 reacties:

Back to TOP