Rob Kuijpers

zondag 11 december 2011

Af en toe besef je niet hoe dankbaar je moet zijn dat je gezond bent. Het lijkt zo normaal, zo vanzelfsprekend. Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen van (bijna) 2 en 5. En dat alles in een goede gezondheid.

In januari 2011 belde mijn moeder me op in de auto. Ze was 'eruit gehaald' bij een borstonderzoek want ze hadden 'iets' gevonden. Het leek even of mijn wereld stil stond... En dat 'iets' was inderdaad deze vreselijke ziekte. Na vele maanden van behandelen is ze nu weer op de weg terug. Ze doet zelfs mee aan het programma A-CaRe (Alpe d'HuZes Cancer Rehabilitation Research program).

Dit jaar ben ik behoorlijk met mijn neus op de feiten gedrukt. Opeens lees en hoor ik de meest vreselijke berichten en verhalen van mensen die te maken krijgen met deze vreselijke ziekte. Al deze mensen moeten strijden voor hun leven. Ik heb mijn moeder zien strijden en heb veel respect gekregen voor de strijd die ze heeft moeten leveren. 

En daarom wil ik mijn steentje bijdragen om deze ziekte te overwinnen!

Als we het met zijn allen doen, lukt het zeker!

Lees ook mijn blog op:
http://rplkuijpers.wordpress.com/

0 reacties:

Back to TOP