Gerlof Bril

zondag 11 december 2011

DRAN !!

Twee keer heb ik nu deelgenomen. Zoveel enthousiasme, zoveel emotie, zoveel energie. Ook in 2011 een onvergetelijke week. Dit keer samen met het gezin (Wendi, Ruben en Nathan) tijdens de AD6 week van dit jaar. Onbeschrijflijk. De betekenis bijvoorbeeld van bocht "13", door ons als "Marianne bocht" gedoopt, omdat daar een kaarsje stond ter nagedachtenis aan onze veel te jong (31 pas) overleden vriendin.

Deelname geeft, in elk geval aan mij, kracht en voldoening om samen met vele anderen de richting van de wind te veranderen.
Zes keer naar boven met zoveel mogelijk sponsoren "virtueel" in mijn rugzak of op mijn shirt om te laten zien dat we het "samen" kunnen waarmaken.
Wie fiets er mee ? Kijk ook op mijn blog en bekijk de foto's.

DRAN!

Want: "ATTAMOTTAMOTTA".

0 reacties:

Back to TOP