Edwin Sanders

zondag 11 december 2011

In 2011 was ik als supporter aanwezig op de Nederlandse Alp. Ik ben daar diep onder de indruk geraakt van al die kanjers die daar een sportieve prestatie leverden ter nagedachtenis aan iemand die aan kanker is overleden, als steun in de rug voor iemand die tegen kanker vecht of omdat ze het doel een warm hart toedragen.

En wat te denken van die honderden vrijwilligers.  Belangeloos, niets was teveel, allemaal even vriendelijk en behulpzaam, super! Samen met de deelnemers en hun begeleiders zorgden zij voor een unieke sfeer van saamhorigheid.

Je niet machteloos voelen, maar samen in actie komen in de strijd tegen kanker!
Dit jaar ga ook ik het gevecht aan met de Alp. Ter nagedachtenis aan mijn moeder en natuurlijk om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor het KWF, want dat is het doel !!!
Hopelijk ben je bereid mijn actie te ondersteunen.

0 reacties:

Back to TOP